Ervaringen met GearBest

GearBest heeft een Europees magazijn. Heeft u hier gebruik van gemaakt? Was de levertijd echt veel sneller dan bij een andere Chinese webshop? Vertel ons wat u kwijt wilt over uw ervaring met GearBest.com. U kunt hier tevens terecht met vragen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

3 reacties op Ervaringen met GearBest
  1. U Kessner schreef:

    ik heb een Hawkeye Firefly 7S 2160P WiFi FPV Action Camera Color:BLACK besteld in de presale is nu voor de derde keer verplaatst
    shipping was 4 july toen 27 july nu is het 19 augustus hoe kom je aan de voor info hoe zij te werk gaan

  2. Erardo Kea schreef:

    In november een Quadcopter besteld als sinterklaas kado voor mijn zoontje. Det ding werd binnen 2 weken geleverd. Wij kregen het ding echter niet aan de praat, deed niks. Diverse films op youtube gekeken maar wij deden alles goed. na onderzoek bleken er meer problemen te zijn met dit type. Geclaimd bij gearbest. dan begint de ellende. Laten je allehande filmpjes maken van het ding waarom hij het niet doet. Mailen je de gebruiksaanwijzing vragen om nog een filmpje kortom houden je lekker bezig. Uiteindelijk kreeg ik het voorstel om hem of te houden, dan kreeg ik 20 dollar shoptegoed of terugsturen dan kreeg ik het aankoopbedrag a 74 dollar als tegoed. Aangezien wij een nieuwe wilden het ding teruggestuurd, kosten 25 euro met track en trace. Volgens track en trace op 15 december ontvangen door gearbest. Na een paar dagen maar eens gemaild hoe het zat. Bleek dat hij in een nader kantoor binnen komt en dan door moet naar de juiste afdeling, moest na 3 dagen maar weer mailen. Aldus gedaan, nog niet binnen, moest na 5 dagen maar weer eens mailen. Weer gemaild nu worden de mails niet meer beantwoord, inmiddels 3 x gemaild maar geen antwoord meer. Ik denk dat het gewoon een geval van geld kwijt is. Mijn indruk is dat ze helemaal niet de intentie hebben om garantie te geven en het daarom zo moeilijk maken filmpjes heel veel vragen en dan terug sturen wat toch 25 euro kost. Als mensen deze moeite wel nemen dan gewoon de mails niet meer beantwoorden. Ik koop hier iig nooit meer, in totaal 105 euro weggegooid!!

  3. Joeltjuh schreef:

    Zeer fijne webshop, ik bestel hier al jaren een heb erg goede ervaring met de shop. Ja ik heb wel eens iets besteld voor twee euro wat na twee dagen kapot was. Maar over het algemeen zijn de spullen goed en goedkoop. Sinds iets duurder dan bijvoorbeeld bij een onbekende shop bij Ali express maar Gearbest is betrouwbaar. Ik heb bij de keren dat mijn pakketje niet goed aankwam of ik een klacht had over de werking altijd of mijn geld terug gehad of een nieuw product, soms moest ik dan iets bij betalen maar dat was toen ik het product al enkele maanden gebruikte.

    Gearbest is een echte betrouwbare aanrader!!