Ervaringen met GeekBuying.com

Hoe is de klantenservice van GeekBuying? Wordt er geluisterd naar uw klachten? Deel uw ervaringen met GeekBuying.com door middel van onderstaand formulier. En, aarzel niet als u met vragen zit!  Bent u klaar om de “nifty gadget” te bekijken?  Hier vindt u alle aanbiedingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

6 reacties op Ervaringen met GeekBuying.com
  1. P.A.Unkel schreef:

    Dutch! Wat ik zoek zijn oude wenskaarten, postkaarten, fotokaarten van China van af 1800 tot 1945. Kunt u helpen deze te vinden in China? In afwachting P.A.Unkel.

  2. Peter R schreef:

    Heeft Geekbuying goede service?. Hell no service van after sale support is verschrikkelijk. Heb een Elephone P8000 bij ze gekocht. Kwam bij mij met een losse Memory card slot. Heb het op hun advies hier laten repareren. Kostte me € 39 vergoeding hiervoor NEE. Toen ik het terug had ging ik de phone installeren. Wat bleek APN werkte niet. Contact gehad met mijn provider Settings stonden correct.Hun er over geinformeerd. Stuurden mij een flash. Dat werkte ook niet. Teruggestuurd naar ze. Zou door hun teruggestuurd worden naar defabriek. Niet gedaan want de fabriek kon geen Engels lezen??? Schijnbaar kon Geekbuying ook niet in het Chinees met ze corresponderen.Terug gekregen Zoenaamd gerepareerd. NOT> APN was nog steeds niet aan de praat te krijgen.Email na email naar ze gestuurd. Het antwoord was ateeds bij elke e mail: sorry voor het ongemak. Sorry voor het probleem. Januari 2016 weer teruggestuurd. Had na 6 weken vragen bij hun of ze het hadden ontvangen. Nee ze hadden het nog niet ontvangen. Heb toen nagevraagd bij POstNL of ze het konden onderzoeken waar het gebleven was. Was al op 28 januari bij hun afgeleverd. 7 april kreeg ik het terug. Gemaakt? Nee schijnbaar hadden ze het in de onderste lade gelegd . Tevoorschijn gehaald en weer terug gestuurd. Toen ik het terug had gestuurd stond het ingesteld in het Nederlands. Kwam terug in het nederlands. Knappe lui die Chinezen. Kunnen tegenwoordig Nederlands lezen. Eind van het verhaal is dat ik een refund krijg van US$ 80. Heb het maar geaccepteerd om van deze drama af te zijn. mensen die dit lezen koop nooit bij hun je gaat het schip in. Ik heb een totaal verlies tot nu toe van€ 270. Heb dan wel de smartphone maar die gebruik ik niet. Dus als iemand dit leest het is te koop voor een redelijke prijs.

  3. Sander Scholten schreef:

    Goedemiddag Peter,

    Bedankt voor je bijdrage, dat lijkt me een nuttige ervaring om te delen met andere lezers van Kopen in China!

    Gr, Sander

  4. gadget freek schreef:

    Geekbuying heeft een prachtige site en geweldige aanbiedingen, te geweldig.

    Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar, plaatst continue fake reviews op internet en de klanten service heeft als doel iedereen rustig te houden.
    Spullen die op voorraad zijn volgens de site zijn er niet en worden pas maanden later (of nooit) geleverd, op internet zijn ook veel klachten te vinden dat ze defecte items leveren. Klagen heeft geen zin, hun standaard antwoord is sorry hier sorry daar. Ze schromen er ook niet voor om fake trackingnummers te verstrekken. Echt totaal onbetrouwbaar.

    geloof het of niet maar dit is echt een van de slechtste chinese websites die je kunt vinden, via aliexpress doe je beter zaken. Ook zijn er nog genoeg andere sites te vinden die wel gewoon betrouwbaar zijn.

    dus wees gewaarschuwd voor deze scammers

  5. Ooit tablet gekocht, android tv, en anderen.
    Battery pack ooit besteld , maar nooit aangekomen.
    Volgens hen wel, maar niet op mijn adres in ieder geval.
    Geen refund gekregen, enkel een korting om een nieuw te halen. Sorry daar doe ik niet aan mee. Sindsdien, nooit meer Geekbuying. Geen fatsoenlijk service, geen refund-garantie (zoals het wel is bij andere sites)
    Ohja, bijna altijd gegarandeerd dounakosten betalen voor hun spullen.