Alibaba op Retail & Brands Festival

De posities van retailers en merken staan niet meer vast: retailers worden merken en merken worden retailers. Zoals in onze samenleving grenzen vervagen in bijvoorbeeld de taxibranche (komst van Uber) of de rol van de journalist en de burger, worden grenzen ook in de markt van retailers en merken vervaagd. RetailTrends Media en CuriousYou organiseren de eerste editie van Retail & Brands Festival. Dit nieuwe initiatief zal plaatsvinden op 8 september 2016 in Utrecht. Tijdens dit evenement zullen verschillende CEO’s, talenten en uitdagers van de merkt aan het woord zijn. Hieronder is een lijst opgesteld van mensen die aanwezig zullen zijn op het festival. 

– Michiel Muller (mede-oprichter Picnic)
– Roland Palmer (managing director Alibaba)
– Francois Convercey (Head of Europe Rapha)
– Lena Herder (countrymanager IKEA)
– Daan Weddepohl (ceo Peerby)
– Ramon Vullings (cross-industry innovatie expert)
– Roland Kahn (ceo Coolinvestments)
– Wilhelm Verton (directeur/eigenaar Omoda)
– Victor van Nieuwenhuizen (ceo Sissy-Boy)
– Rogier van Camp (ceo Leapp)
– Sander van Bladel (countrymanager Benelux Lesara)
– Emile Ruempol (director expension & development HEMA)
– én de RetailTrends RetailRookies 2017

 

Zoals u kunt zien, is onder andere de managing director Roland Palmer van Alibaba aanwezig. Als u het nieuws heeft gemist: Roland Palmer is voormalig topman van Blokker en is onlangs aangesteld als leidinggevende van het Benelux-kantoor.

Palmer zal producenten en detailhandelaren in eerste instantie de weg wijzen naar Tmall, een van de marktplaatsen van Alibaba. Palmer wil geen namen noemen van bedrijven waarmee hij al in gesprek is.

Heeft u oor naar dit festival? Klik op deze link. Als u er vroeg genoeg bij bent, ontvangt u een korting van €50,-.

Geplaatst in Nieuws Getagd met , ,