Ervaringen met AliExpress

AliExpress is één van de grootste spelers in de Chinese webshop/marktplaats-markt. Is deze status volgens u terecht? Of heeft u negatieve ervaringen met de marktplaats? Wij zijn erg benieuwd naar uw eigen ervaringen met AliExpress! Help andere lezers met uw eigen tips en ervaringen met deze Chinese marktplaats door middel van het invullen van onderstaand formulier. Als u direct naar AliExpress wilt, klikt uhier!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

61 reacties op Ervaringen met AliExpress
  1. Vincent schreef:

    Ik heb meerdere aankopen op AliExpress gedaan, en ik moet zeggen dat ik bijna elke keer positief ben verrast. Een tijdje geleden heb ik enkele Daniel Wellington horloges aangeschaft. Deze horloges betreffen uiteraard replica’s, maar ze zijn bijna niet van de echte te onderscheiden. Ik denk dat AliExpress hiervoor op hun vingers is getikt, aangezien ik ze bijna niet meer kan vinden, en zeker niet voor het bedrag waarvoor ik ze destijds heb aangeschaft: €3,00 per stuk (in de winkel zijn ze €150,-). Levertijd was geloof ik rond de twee weken. Best snel in ieder geval.

  2. De eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan bij AliExpress was ik vooraf al sceptisch over de kwaliteit en levertijd, maar achteraf onterecht. Kwalitatief een goede prijs-kwaliteitverhouding. Levertijd komt aardig overeen met de tijd die aangegeven staat. Wat persoonlijk wel tegenviel was dat bij een grote(re) bestelling de producten afgezonderd van elkaar worden geleverd. Meerdere pakketjes over meerdere leveringen. Alles ineen keer verzenden is naar mijn idee handiger en voordeliger én uiteraard prettiger voor de klant.

  3. Jocé Holtrop schreef:

    Meerdere malen producten besteld. Snellere levering dan aangegeven. Alles keurig netjes verpakt. Producten zijn kwalitatief goed in verhouding met de prijs! Erg tevreden.

  4. Ton van der Veer schreef:

    hallo wij hebben fuchiazaad besteld via aliexpress het duurde heel lan eer ik het had en de kwaliteit is super slecht.wij hadden veel verschillende soorten besteld alles geprobeerd donker kiemen , licht kiemen , op keukenpapier wat vochtig gehouden is en bij genoeg licht en rond de 20 graden temparatuur.
    wij hebben tot nu toe nog niet ene fuchia plantje .
    dus ik vind het troep hoe kan 1 en ander beter?

    met vr gr Ton

  5. Hans Hansen schreef:

    Sinds vandaag kan er niet meer betaald worden via ideal bij aliexpress. Ik heb geen creditcard dus kan ik er niets meer kopen.

  6. Bruins schreef:

    Reeds meerdere en zeer verschillende goederen gekocht. Afgezien van de langere levertijd (wel voor gratis gekozen) geen negatieve ervaring gehad. Voortreffelijke prijs-kwaliteitsverhouding, zo wordt duidelijk wat er aan de strijkstok van de tussenhandel blijft hangen, zij kopen bij dezelfde handelaren met volume nog goedkoper in.
    Niets dan lof en goed voor de portemonnaie.

  7. Ben schreef:

    Werkt altijd prima (6x besteld of zo). Wel soms lange levertijd (6 weken). Als iets niet aankomt kan je dat aangeven en krijg je je geld terug, of ze sturen het opnieuw.

    • Eduard Dekkers schreef:

      Ik heb voor mijn HP Pressario g7 laptop een nieuwe koelfan gekocht bij AliExpress ( orginele PN;
      Nadat ik na zorgvuldig montage de laptop ging testen, bleek de koelfan een raar piepend geluid en te weinig toeren maken. Daardoor liep de temperatuur van de processor snel op naar de kritische 85 graden celsius.
      Het bleek duidelijk een miskoop.
      Kan iemand mij vertellen hoe ik een klacht naar de klantenservice kan sturen.

  8. JWB schreef:

    Lijkt leuk maar garantie kennen ze niet, en het is maar afwachten of je product aankomt.
    Uiteindelijk is goedkoop duurkoop.
    Een absolute afrader.

  9. Nancy van Steen schreef:

    Ik heb ook al meerdere keren via aliexpress besteld en heb tot nu toe nog niks raars meegemaakt. En mocht er wel een probleem ontstaan wordt het goed opgelost met degene die het product verstuurd. Het kan even duren eer je het product hebt maar voor die prijs heb ik dat er wel voor over.

  10. Bijna 2 maanden geleden bestelling gedaan bij alibaba en nog steeds niets!!
    Echt laatste keer dat ik daar wat besteld hebt!

    Trackingnr: RF448089816CN

  11. Naomi schreef:

    Hele goede en mooie laptophoes! Ik gebruik hem voor mijn Macbook Air 13 inch. Hij is zacht van binnen en het vakje is ook erg handig; hier kan ik mijn lader in doen of een schrift.
    De levertijd was een paar weken, maar dat is te verwachten en vond ik geen probleem.
    Ook nog super goedkoop voor zo’n mooie laptophoes. Top!

  12. Put schreef:

    Ik heb stemvorken besteld om aan klanten uit te delen. De eerste keer kocht ik er slechts een paar om te testen of het wel goede kwaliteit was. De stemvorken zaten ook allemaal netjes in een zwart plastiekleren hoesje, net zoals in de beschrijving stond en zoals het op de foto getoond werd.

    De keer daarop bestelde ik 50 exemplaren. De beschrijving van het product was nog altijd dezelfde, nog steeds werden foto’s getoond met stemvork met hoes.

    Maar… deze keer ontving ik de stemvorken zonder de hoesjes, enkel verpakt in licht plastiek. Hun uitleg was: ‘de inhoud is veranderd’, en zou slechts $3 terug kunnen krijgen, terwijl ik $50 betaald had.

    Misleidend dus. Ze laten je zien/lezen wat je zogezegd krijgt maar sturen je gewoon iets anders.

  13. Drerrie schreef:

    Verscheidene nep sneakers van Nike gekocht (air max 2016, air max 95 etc.). Aantal keren invoerheffingen moeten betalen, omdat de bestellingen meer dan 22 euro waren.

  14. Desire van der Veldt schreef:

    Goedendag,

    Voor een antwoord, een duidelijk antwoord, heb ik vrij lang gesurft op internet, maar kon geen passend antwoord vinden.
    Ik heb al enkele keren iets gekocht bij Aliexpress en heb expres de bedragen klein gehouden zodat wanneer er iets niet goed ging de financiële teleurstelling niet zo groot zou zijn. Ook was het bestelde klein genoeg om in de brievenbus te passen.
    So far so good.

    Deze week heb ik de sprong gewaagd om iets groters/duurder te kopen, een broek, blouse en een paar schoenen.
    Inmiddels heb ik begrepen dat wanneer je boven de 22 Euro bestelt het kan gebeuren dat er invoerrechten worden gerekend.

    Nu mijn vraag:
    Het totaal bedrag van de bestelling is 46 Euro voor 3 artikelen. Hoeveel invoerrechten betaal je hierover?
    Hoe worden de goederen bezorgd, een paar schoenen past niet in de brievenbus dus vraag ik me af hoe dit bezorgd gaat worden. Een bezorgdienst zoals UPS rekent al snel 40 Euro bijbetaling voor de bezorging.
    Vandaag nog een handtas besteld voor 15 Euro.

    Kunt u mij informeren over wat ik kan verwachten of waar ik op moet rekenen qua manier van bezorgen aan huis, en de eventuele douane kosten, daarnaast wil ik graag weten of ik inspraak heb in de manier van bezorging.

    Bij voorbaat mijn dank.

    Met vriendelijke groet,

    Desire van der Veldt

    • Joël Bakker schreef:

      Beste Desire,

      Bedankt voor het stellen van je vragen.

      1. Het totaalbedrag van de bestelling is 46 euro voor 3 artikelen. Hoeveel invoerrechten betaal je hierover?

      Antwoord: Het totaalbedrag bestaat uit 3 delen: productprijs (incl verzendkosten), BTW en inklaringskosten (douane).

      Ik verwacht dat je 21% over de totale prijs van de 3 producten betaald. Het bedrag inclusief BTW zal dus uitkomen op (46 + (0,21 x 46)) 55,66 euro.

      Daarnaast is de kans groot dat je nog inklarings- en douanekosten moet betalen. PostNL rekent hier €13,50 voor.

      Uiteindelijk zal je dus ongeveer €70,- moeten betalen. Mits je pakketje door de douane wordt onderschept natuurlijk.

      Als je hier meer over wilt lezen, kunt je naar onze informatiepagina over Douane & Inklaringskosten.

      2. Hoe worden de goederen bezorgd?

      Antwoord: Als je de goedkoopste verzendoptie hebt gekozen (zogeheten ‘Airmail’), zal dit door de standaard postservice in Nederland (PostNL) worden bezorgd.

      Als je voor deze manier van verzenden hebt gekozen, heb je geen inspraak op de manier van bezorging. Die bepaal je eigenlijk zelf door ‘Airmail’ te kiezen, wat betekent dat de standaard pakketservice het pakketje zal afleveren.

      Ik hoop dat dit antwoord je iets meer duidelijkheid geeft over de situatie.

      Met vriendelijke groet,

      Joël Bakker

  15. P. Spits Warnars schreef:

    100% tevreden. Heb er veel gekocht voor mijn vishobby.

  16. adam schreef:

    I’ve been buying through them for years. I have not had a bad experience but sometimes quality is not always the best as shown.

  17. Mevr Bras schreef:

    Goedemorgen ik heb op 25 januari een sonicare flex care electrische tandenborstel beteld en opzet borstels ik heb de opzet borstels gekregen maar de electrische tanden borstel niet ik heb een betaling gedaan van 50.62 euro zoals u hiet kan zien met iDeal. Graag wil ik van u weten hoe ik mijn tandenborstel krijg bezorgd
    met vriendelijke groet
    Mevr Bras

  18. Taco Hietberg schreef:

    Bericht inhoud:
    Hallo, hier bij mijn vraag ik had 2 5L Waterproof Plastic LED Ice Bucket Color Changing Bars Nightclubs LED Light Up Champagne Beer Bucket Bars Night Party

    besteld maar heb er maar 1 ontvangen a gezien jullie deze hebben verzonden mijn vraag waar is de 2.

    met vriendelijke groet
    T,Hietberg

  19. Schagen schreef:

    goedenmiddag,

    ik heb een vraag,mijn engels is niet al te best om het te ontcijferen,maar weten jullie of ik bij Alieexpress ook kan betalen met een papieren overschrijvingsbewijs?
    Ik heb niks geen creditkaart of internetbankieren dus moet het via een papierenbewijs welke ik naar de bank stuur..

    Graag hoor ik van jullie,

    Mt vr groet N van Schagen

  20. Brownbear schreef:

    2 dingen besteld, van verschillende verkoper.
    Kreeg bericht dat er geen betaling gedaan zou zijn.
    Mijn visacard-organisatie gebeld. Deze zeiden van wel.
    Heb verificatiecode gekregen en een bericht naar beide verkopers gestuurd met deze code.
    Toen, na enige tijd, kreeg ik bericht dat het verstuurd was.

    Manier van communiceren was ik niet helemaal kapot van.
    Echter, heb het wel ontvangen binnen de gegeven tijd en de kwaliteit is prima, voor weinig geld, dus niet ontevreden.

  21. Amber schreef:

    Aliexpress is mijn favoriete site! Al over 100 orders besteld door de jaren.. ik vind het zo fijn!

  22. reinhard schreef:

    ik heb mijn eerste bestelling gedaan een hoor help ik wacht nop steeds als ik traceer op mijn bestelling dan ligt dat ding all 3 weken bij b post

    • Sander schreef:

      Hi Reinhard,

      PostNL levert pakketjes die door Chinapost worden geleverd nooit meer thuis af. Die moeten allemaal op het postkantoor worden afgehaald.

      Gr, Sander

  23. Sefer schreef:

    koop vaker bij aliexpress en ik ben erg tevreden. ik vind het niet erg om soms wat langer te wachten

  24. David schreef:

    Veelal waar voor mn geld gekregen. Verscheidene keren producten gekocht. Veel goedkope producten te vinden voor een goede prijs.

  25. Vincent schreef:

    Ik heb bij miniinthebox en aliexpress besteld. ik moet zeggen dat ik meer te spreken ben over aliexpress, omdat de levertijd iets korter was. ook vond ik de kwaliteit iets beter.

  26. Joris schreef:

    aliexpress zou ook een magazijn in nederland neer moeten zetten. ik moest bijna 30 dagen wachten op mijn pakketje. kwaliteit viel helaas dit keer ook tegen, maar dit verschilt nog al eens.

  27. Benji schreef:

    draadloze muis voor mijn computer gekocht. doet het prima, was nog geen 10 euro. levertijd mocht wel korter, vind 30 dagen veel te lang.

  28. rick schreef:

    Laatst een waterafstotende rugtas gekocht. Deze kostte ongeveer 35 euro. De kwaliteit was voor Chinese begrippen erg goed. Was helaas niet beschikbaar in Europees magazijn, dus heb meer dan 30 dagen moeten wachten…

  29. Bas schreef:

    Vaker besteld, maar ervaring blijft wisselen. Ene keer is het super en de andere keer is het niks. Laatst snoertje gekocht voor mijn iphone, die was binnen een maand kapot. Maar ja, ook niet meer dan 2 euro voor betaald.

  30. Thijs schreef:

    Mijn ervaring met Aliexpress is goed, maar de producten voldoen niet altijd aan mijn verwachting. Mijn laatste aankoop was een usb-hub, Kan grote apparaten niet altijd voorzien van stroom, waardoor de usb-hub niet echt van toegevoegde waarde is.. DIe ik heb gekocht was dan ook onder de 10 euro.

  31. Abdel schreef:

    Ooit horloges gekocht, waren van erg goede kwaliteit. Omdat het replica’s betrof, zijn ze nu van de webshop afgehaald (helaas).

  32. Hidde schreef:

    de ene keer is de elektronica prima, en de andere keer zijn de opladers of andere dingen van slechte kwaliteit. Omdat de prijs zo belachelijk laag is, blijf ik er toch bestellen. Vooral als de producten in Europese magazijnen te krijgen zijn.

  33. Ria Scholten schreef:

    ik heb een bluethoot keyboard besteld bij Shenzhen McHerry Technology Co., Ltd bij ali express. Order ID: 500782015387997 oer ongeluk op finished gedrukt en dit probeer ik nu recht te zetten. en mijn geld terug te krijgen. al 5x gemaild maar krijg geen enkele reactie terug. Dus mijn advies bestel niks bij Shenzhen McHerry Technology Co

  34. Mis engelse taal schreef:

    Ik koop frequent op aliexpress.
    Wat ik mis is de taal instelling “engels”.
    De vertaling naar nederlands is hopeloos slecht.

  35. Wim ten Brink schreef:

    Ik koop regelmatig kleine electronica-onderdelen en andere kleine artikelen zoals stickers, ziplock-zakjes, kleine mallen voor giethars en doosjes bij AliExpress. De lange leveringstijd is eigenlijk het enige grote nadeel maar de prijzen zijn behoorlijk laag, verzendkosten meestal niet aanwezig en de kwaliteit is prima.
    Als je iets met spoed nodig hebt dan kun je beter elders bestellen waar ze snel kunnen leveren, maar verder is het zeker aan te raden.
    Maar 1 keer ging het fout en kreeg ik een verkeerd pakket. (Briefpapier met enveloppen voor een bruiloft, van enkele honderden euros waarde!) Dat bleek naar een klant in de USA te moeten gaan maar men had zich vergist met de etikettering. Samen met de afzender tot een prima oplossing gekomen, waarbij ik het pakket gewoon zou doorsturen naar de USA terwijl zij de verzendkosten op zich namen. En uiteindelijk kreeg ik ook zelf netjes mijn bestelling binnen. (Een set van kleine houten plankjes van 10 euro.) Maar het contact met de verkoper was uiterst plezierig, ook al hadden we een taalbarrière om te overbruggen. Ik kon merken dat ze bereid waren om echt hun best te doen om de klant tevreden te krijgen.

  36. Bert leon schreef:

    Als ik een gitaar bij aliexpress koopt hoe zit het met duane controle. Moet ik extra bij betalen. Pablo.

    • Joël schreef:

      Beste Pablo,

      Als de gitaar goedkoper is dan 22 euro, hoef jij je niet druk te maken over extra kosten. Is de gitaar boven de 22 euro, dan is de kans groot dat je meer moet betalen. Als de gitaar tussen de 22 en 150 euro kost, moet je zowel douane inklaringskosten als 21% BTW bovenop het betaalde bedrag betalen. Als je de hoogte wil weten van de inklaringskosten, kijk dan op deze pagina (inklaringskosten verschillen per pakketdienst):

      https://www.kopeninchina.nl/importeren/inklaringskosten/

      Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen.

      Joël

  37. Heb meerdere malen bij AliExpress besteld en ben dus wel een vaste klant ! Maar mijn ervaring als je wat hebt en je wilt het terug sturen, moet je de retourkosten zelf betalen !
    Ik heb heel veel pogingen ondernomen om een ander nieuw exemplaar te krijgen en dan doen ze heel moeilijk over. Eerst een fotosturen, dan weer een video, waarbij het defect moest aan tonen. Opsturen van het video bestand ging niet omdat de data te groot was. Heb het uiteindelijk maar opgegeven. Het betrof een Weer Station van 27,- euro dat defect is aangekomen. Garantie geval, NIET DUS ! Ze hebben ook nooit gehoord van een Retourformulier met een RMA nummer ! Tot nu toe heb ik het nog steeds geen nieuw apparaat gehad ! Hoop dat ze mij ooit een nieuwe sturen ! Hun After Sale Service is dus waardeloos ! Ik heb er in elk geval niets aan gehad. Mijn correspondentie heeft bijna 1 maand geduurd, Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven !

    • Frank W schreef:

      Ik kocht een gsm met 6,5 inch scherm.Ik kreeg een toestel met 5 inch scherm.lk mag het toestel retour zenden maar moet zelf de 25,95 euro verzendkosten betalen!
      Doe geen zaken met DOGEE DOGEE STORE!

  38. M.C.S. van de Sanden Etten-Leur schreef:

    tot mijn stomme verbazing kreeg ik een mail van AliExpress
    dat ik niet betaald zou hebben voor mijn telefoonhoes.
    Ik heb bij het bestellen dus wel gelijk betaald en wel via
    Ideal en het is ook al afgeschreven van mijn rekening’

    Er is gevraagd voor een verificatie van mijn adres en ook
    dat heb ik gedaan. Die organisatie heet MinilnTheBox.

    U begrijpt dat dit de laatste keer is dat ik via AliExpress
    ook maar iets bestel.

  39. I Cornelissen schreef:

    mijn ervaring is super slecht.
    ik wil mijn pakket annuleren maar niemand geeft thuis.

    De verkoper niet, die mailt alleen maar vage reacties terug en vanuit aliexpress komt helemaal geen reactie.

    dit was eens maar nooit meer.

  40. Ruud Boon schreef:

    Belachelijk dat ik een soort studie moet doen om te zien en te begrijpen als ik hier iets bestel Die kopers bescherming stelt niets voor weet ik uit eigen ervaring bij meningsverschil of product niet goed is er niemand thuis de klantenservice bestaat uit robots en er kan alleen op standaard vragen gereageerd worden als er iets is moet je eerst een hele standaard lijst afwerken eer je contact met een robot krijgt vervolgens snappen ze niets van Nederlands en herhalen hun standaard vraag in het Engels omdat ze zo zijn geprogrammeerd Je zou toch verwachten dat als je in Nederland zaken doet je de taal en klant begrijpt niet dus alleen als je inkoper van een groot bedrijf bent maak je kans gehoord te worden anders bekijk je het maar met je bestelling van een paar euro Nee ik koop er wel maar vertrouw ze voor geen meter en geld terug gehad nou nee dus je moet trouwens alles bewijzen het liefst met een video filmpje nee Alie is zeker geen aanrader begrijpen doen ze je niet de service is er niet en vaak zijn de producten in Nederland stukken goedkoper van mij een dikke onvoldoende een nul ga eerst Nederlands leren en dan zaken doen in Holland

  41. het zijn gewoon criminelen schreef:

    23-7-2017

    ik heb daar een artikel gekocht bij ali express
    verkoper vult geen adres in en ik krijg het pakketje niet want post.nl stuurt het meteen terug naar het retour-adres van ali in schiedam .
    verkoper blijft volhouden ondanks dat post.nl ze gemaild heeft met bewijs dat het pakketje ontvangen is door mij .

    dus koop niet bij ali express want dit is een truc van ze en vele vel mensen trappen hierin en omdat het om kleine bedragen gaat doen een hoop mensen geen moeite , ik wel maar ben nu bijelkaar opgeteld aan uren ongeveer 8 uur bezig met mailen schrijven en chatten en ze zijn aardig oh zo aardig maar je geld ben je kwijt . en namen en adressen krijg je niet van ali want die weten ze niet . gewoon criminelen dus

  42. re-enactment schreef:

    Uitstekend!

  43. Sandra schreef:

    Ik heb mijn bestelling nooit gekregen. En mijn geld ook niet terug gekregen. Ik vindt dit niet betrouwbaar. Nooit meer bestel ik iets

  44. Renon schreef:

    Prima website bestel er al jaren. Nooit problemen mee gehad behalve de maatvoering van kleding oid. Maar dar is toch dat sprongetje europa azie verhaal.

  45. Margo schreef:

    Dear Margo Grootendorst
    You have a new message from AliExpress supplier Follie Liu.
    Follie Liu: For a client like you, please don’t buy anything in my store at the moment. You see the chat record. Do I send you the picture?,! You never send pictures, I can only send random things, you garbage like this, fuck you Reply to this message now

    Please do not reply directly to this email. Click the button above or use the following link:

    //msg.aliexpress.com/buyerMsgDetail.htm?digest=312c300d6b710c7ddfce138a7ffa4221fd6159a15b952454831d696e89f9400b&channelId=64173129801

    You have 1 unread messages
    Wishing you the very best of business,

    With AliExpress’ Buyer Protection System, payments are only released to sellers once you confirm satisfactory delivery. Any payment made that bypasses AliExpress is not protected by us.

    Sincerely,
    AliExpress.com

    Dit heb ik ontvangen nadat ik gemeld had dat ik teleurgesteld was in de bestelling. Ik dacht een dp van een eigen foto te kunnen bestellen maar kreeg een willekeurig plaatje in dp. Ik vind dit een onbeschofte reactie.
    Gr. Margo Grootendorst

  46. Peter schreef:

    Kapotte schakelaars voor elektrische raambediening ontvangen. Klacht ingediend maar afhandeling wordt door Aliexpress.com onmogelijk gemaakt omdat ze een complete video willen waarin de montage, aansluitingen en disfunctioneren duidelijk te zien is. probeer maar eens een deur paneel met schakelaars te demonteren en weer monteren en dit tegelijkertijd te filmen. Bewuste sabotage van de klachtafhandeling derhalve.
    Adevies koop van je leven nooit iets bij aliExpress.com

  47. Inge schreef:

    Tot mijn verbazing ontdek ik net dat mijn pagina van AliExpress leeg is! Punten,bestellingen,weggevertjes écht alles is verdwenen! Hoe kan dit en wat kan ik doen😩?

  48. Oliwia schreef:

    snel levertijd, goede prijs, grote keuze van artikelen, kwaliteit goed en bijna goed maar goed genoeg. Ik ben bijna elke keer positief verrast.

  49. Bram schreef:

    Ik heb bij AliExpress een Samsung Galaxy S4 i9505 telefoon gekocht
    Met een jaar garantie in eigen land. Het toestel heeft het 2 dagen gedaan.
    De garantie zat er niet bij. Je krijg zo genaamd kopers bescherming.
    Maar AliExpress reageert nergens op.
    Niet op het verzoek van het garantiebewijs of om geld terug gaven.
    Dag geld. Voor mij nooit geen AliExpress meer

  50. marianne v hest schreef:

    dag,

    Mijn algemene ervaring met Alieexpres is positief. Alleen als het mis gaat, wat ik recent meemaakte, en je een klacht in wilt dienen tegen een onbetrouwbare verkoper, is het onmogelijk om die in te dienen bij de overkoepelende organisatie.
    Mooi hoe jullie het bedrijf Alieexpres omschrijven, maar in de praktijk blijkt dat ze dus niet altijd een goede controle hebben over de betrouwbaarheid de bedrijven die op hun site staan. Zo bestelde ik een product dat met foto afgebeeld werd op de website van de verkoper. Er werd een garantie bij gegeven dat er een refund zou zijn als het product afweek van de afbeelding. Toen het product bij ontvangst totaal niet voldeed aan de beschrijving heb ik contact opgenomen met de verkoper. Deze verschool zich achter allerlei smoesjes en wilde totaal geen verantwoordelijkheid nemen. Als je deze klacht dan door wilt spelen naar de overkoepelende organisatie om duidelijk te maken dat er onbetrouwbare verkopers tussen zitten is het onmogelijk om dit ergens te melden.
    Jammer!

  51. Van Loock Jerry schreef:

    Laatste keer Pico Istick 75w besteld. Betaald maar nooit betalingsbevestiging gekregen of het toestel zelf. Wel gecrediteerd van de rekening. En had het besteld zonder account aan te maken en vind dan de verkoper maar is terug. Dus maw centen kwijt.

  52. Marina Vuik en Lida Otterspeer schreef:

    Ik heb een daimond painting gekocht met verschillende grotes van vierkantjes!
    Netjes aan Maggie Beauti doorgegeven en er is niks mee gedaan!
    Ik ben erg boos hierom en mijn vertrouwen is beschaamd!😡😡😡

  53. Antonia Leenaert schreef:

    kan je betalen met maestro bankkaart bij aliexpress

  54. richard schreef:

    probeer al bijna 1 jaar wat te bestellen maar het lukt niet in de winkelwagen zitten de artikelen maar mijn account werkt niet als ik het goed begrijp.
    nieuwe account aangemaakt de artikelen in de winkelwagen gedaan krijg dan het bericht betalen nu niet mogelijk.
    contact krijgen is ook onmogelijk
    in het verleden wel een keer wat6 besteld en ook gekregen.
    grootste nadeel is dat je niet kunt bellen en dat iemand in het Nederlands je uitlegt wat je kunt doen

  55. Esmee schreef:

    Hoi, ik kan mijn woonplaats niet selecteren uit de lijst. Staat er niet tussen. Iig mijn dorp staat er niet bij.
    Hoe dit op te lossen?
    Moet ik hier dan de gemeente invullen of gewoon “other” selecteren?
    Mvg